A COVID koronavírus okozta járványhelyzet miatt a MAZS Alapítvány programjainak személyes ügyfélfogadásai átmenetileg szünetelnek: szociális munkásainkat és családgondozóinkat telefonon és emailben lehet elérni. Ápolási és gondozási szolgáltatásait az Alapítvány zavartalanul folytatja.

Karrier/Állás

Jelenleg 2 munkatársat is keresünk:

A JCC Budapest – Bálint Ház pénzügyi kontrollert keres bővülő csapatába.

Intézményünk jelenleg egy átalakulási folyamaton megy keresztül, ennek megfelelően új stratégiát, fenntartható önálló üzleti modellt és szervezeti struktúrát alakít ki. Ebben játszik szerepet az új, független szervezet pénzügyi kontrollere.

Munkavégzés helye: 1065 Budapest, Révay u 16.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő, határozatlan idejű jogviszony,

Pénzügyi Kontroller: feladatok:
• forrásteremtési és fundraising folyamatok támogatása;
• napi folyamatok biztosítása (tervezése, ellenőrzése, adott esetben végrehajtása):
• cash-flow;
• számlanyilvántartás;
• évzárás;
• készpénz menedzsment;
• utalások és kifizetések kézbentartása;
• szerződések, regisztrációk kezelése, közhasznúsági jelentés készítése, iratkezelés.
• adatszolgáltatási folyamatok kézbentartása: Bálint Ház Alapítvány kuratóriuma (KSH, statisztikák, jelentések, elszámolások);
• pályázatok pénzügyi vonatkozásának tervezése, lebonyolítása, elszámolása;
• jogi dokumentumok pénzügyi részeinek elkészítése;
• határidők, kötelezettségek nyilvántartása;
• részvétel a programtervezésben, stratégiák kialakításában, azok pénzügyi vetületeinek megtervezésében; • pénzügyi asszisztens kolléga mentorálása, munkájának felügyelete;
• a külsős könyvelés és a bérszámfejtés felügyelete, ellenőrzése;
• kontrolling rendszer kialakítása;
• éves költségvetési jelentés és elemzés összeállítása;

Feltétel:
• felsőfokú szakirányú végzettség (pénzügy/ közgazdaság);
• magyar állampolgárság, cselekvőképesség, jegyzetmentes erkölcsi bizonyítvány;
• pénzügyi kontrolling területen szerezett legalább 5 éves tapasztalat;
• felhasználó szintű számítógépes ismeretek, kiemelkedő xls tudás;
• tárgyalóképes angol nyelvtudás.

Előnyt jelent:
• nonprofit szektorban szerezett tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:
• önálló munkavégzés;
• kiváló problémamegoldóképesség;
• kiváló együttműködési képesség, folyamatszemlélet;
• alaposság, precizitás.

Mit kínálunk?
• nonprofit szférában versenyképes fizetést;
• rugalmas munkavégzésre lehetőséget;
• építkező, fejlesztő munkában való vezető szerepet;
• képzéseket, tréningeket, melyek a szakmai és egyéni fejlődést szolgálják;
• a JCC Budapest – Bálint Ház szerteágazó hazai és nemzetközi hálózatában való aktív tevékenykedést.

Munkakezdés: azonnal.

Ha magadra ismertél és érdekelnek a részletek, önéletrajzodat és motivációs leveledet bérigénnyel együtt (a tárgyban a pozíció megjelölésével) küldd az allas@balinthaz.hu címre legkésőbb szeptember 20-ig!

***

JCC Budapest – Bálint Ház technikai asszisztens munkatársat keres bővülő csapatába.

Munkavégzés helye: 1065 Budapest, Révay u 16.

Foglalkoztatás jellege:   teljes munkaidő, határozatlan idejű jogviszony, egyenlőtlen munkaidőbeosztással (esti és hétvégi munkavégzés is várható)

Technikai Asszisztens: feladatok:

  • technikai eszközök használata, felügyelete, karbantartása;
  • online programok technikai lebonyolítása;
  • kapcsolattartás beszállítókkal;
  • a partnerekkel az érintett program technikai igényének egyeztetése;
  • a befogadott program technikai igényének írásba foglalása;
  • a saját programok illetve befogadott programok eszköz/ díszlet legyártása, illetve beszerzésének intézése;
  • a Ház infrastruktúrájának állandó figyelemmel kísérése, állapot megtartása, javaslatok megfogalmazása a fejlesztésre;
  • javítások, karbantartások intézése;
  • gondnoki feladatok ellátása a házban;
  • terem berendezés; 
  • eszköz beszerzés;
  • külső/belső, postázás;
  • programokon részvétel, ügyfelek kiszolgálása a Bálint Házon kívüli helyszíneken is.

Feltétel: középfokú végzettség.

Előnyt jelent:
hasonló munkakörben szerzett 1-2 éves tapasztalat.

Elvárt kompetenciák:
• jó szervezőkészség;
• jó kommunikációs készség;
• ügyfélorientáció;
• rugalmasság;
• középfokú végzettség;
• magas felhasználói szintű Microsoft Office ismeret.

Amit kínálunk:
• összetartó, lendületes csapat;
• szakmai fejlődési lehetőség;
• rugalmasság.

Munkába állás ideje: azonnali kezdés.

Munkáltatóval kapcsolatos bővebb információ: www.balinthaz.hu.

Ha magadra ismertél és érdekelnek a részletek, önéletrajzodat és motivációs leveledet bérigénnyel együtt küldd az allas@balinthaz.hu címre legkésőb 2021. szeptember 30.-ig, a tárgyban a pozíció megjelölésével.